Monday, May 09, 2011

Memang Itu Aku

Hello....
Emm,sejak dua menjak nie,aku rasa aku dh byk abiskan masa aku dok menghadap depan tv umah aku tu.Mcm biasa lah,xde kes len[aku dok mula kemaruk menonton citer2 korea dkt channel 393-astro tu]
Bukan ap,dh mmg aku giler dkt citer2 dari Korea nie...skg bila dh ad peluang slot khas dkt beyond ttg semua dri Korea,aku pun xnak lepaskan peluang utk menikmati keseronokkan jalan citer drama2 tu.
Hehehhee...kadang2 mak aku sendiri pun naik pelik dgn perangai anak2 dier yg kemaruk sgt dgn semua hiburan tu.Tiba2 dgr je suara2:
"emm,kalau menghadap citer tu,nasi skip dlu pun xpe kn?,ish2"
"ish2,citer nie lg....seronok sgt ke?hehhehe"
Nak wat camne mak,dh ktorg mmg minat dgn citer tu...ahah,senyum sikit:)...Tapi ap yg aku x nafi kan ialah channel tu mmg ramai pengikutnye.Dkt FB dah beribu-ribu org [Like] coz mmg dorg ad tarikan tersendiri.Aku pun tersangat la ske,senyum lg:).

Citer nie best-i'm legend,ttg kekuatan and keberanian seorg wanita..aku ske sgt

49 days-nie lg best.Citer ala2 fantasy gitu.Roh yg nak hidup semula..Terbaekkkkk

Love u thousand times mmg menyentuh perasaan..Sedih jalan citer dier.

Citer nie bakal ditayangkan slepas citer Love u thousand time abis.So,sama2 nnti kite pakat2 tgk..hhehhee-Tajuknye,Glass Castle

So,utk ari nie tu je...yg aku nak postg dkt blog nie.Pada yg minat dgn drama2 korea nie,korg mesti kena tgk citer2 dkt atas nie coz best sgt.

okey la,mutiara kata utk ari nie: Lakukan sesuatu dgn sejuta keikhlasan,kerna keikhlasan itu lahir daripada hati yg suci.

Ahha,bye:)

No comments: