Saturday, May 21, 2011

Aku Nak Pekak Kan Telinga

Assalamualaikum....
Hari nie 21/5/2011,ckup2 menguji kesabaran aku..coz tu la aku tulis lg entry ke-2 utk ari nie.Waaaaaaaah,aku dh naik benci dh dgn org2 yg suka mmandang rendah and memperlekehkan org len nie....emm,En.settle yg aku dok cari x tiba,last2 En.geram jgk yg muncul.Mmg2,aku tersgt geram...ap hak dorg?????sape yg bgi dorg hak tu???smpai ske ati mengutuk and mengata org len.

Eh,kamu2...jgn gaduh tau!!

Dlm jiwa insan bernama 'Afifah Hasbullah nie,aku x pernah sekali pun nk memperlekehkan org smpai org tu rse sgt2 down.Cukup la sekadar kite memperbetulkan and memberi nasihat di antara 1 sama len..Sebab ap?kite pun bukannya insan yg sempurna yg membolehkan kite menuding jari dan memperkotak-katikkan idup org len.

Apa dier En.Conan oiii???

Aku ckup kecewa and sakit ati bila ad spesis2 haiwan yg membutakan mata dan x membulatkan hati[layakkah mereka bergelar manusia???]aku pun x pasti...Ari tu aku pernah jgk tulis entry pasal org2 mcm2 nie...yelah,manusia nie sentiasa ske memberi and melihat manusia lain dlm kesusahan..lg susah lg bagus[jarang jumpa insan yg berhati mulia walaupun di kalangan sanak saudara sendiri]betul x?

Ayu ke namanye???

Bagi aku...xpela,idup nie mmg penuh dugaan..Klau xde cabaran,idup mcm x best plk kn..Kita lihat je,smpai bila manusia yg gemarkan hobi memperlekehkan org nie blh idup success mcm org len...[Hati jgn terlalu sedih,mata jgn la banjir]Aku harus kuat...ahaksss,kejayaan pasti milik hati yg bersih...

Terima kasih,Dr.Shukri Abdullah kerana hadir dlm kata2 motivasi yg ckup memberikan kekuatan kpd diri ini.bye...

Hhahaha...aku la Superman!!

No comments: