Saturday, May 21, 2011

Kedatangan Yg X Di Undang Langsung

Assalamualaikum....
Ari nie aku rse Cik pening dh muncul kembali..ergggggggghhh,kenapa????kenapa???aduisssssss,bila Cik pening dh muncul maka sahabat baik nye Cik tension pun dtg gak nk menyibukkan diri.Puas dh aku dok selidik pasal penyelamat aku,En.settle tu...tp apa kan daya dier xpernah2 muncul..[Adoisssss,lagi sekali]..Mne ko g nie En.settle oiii,kenapa xdtg2 jumpa sahabat ko nie...Dh hampir2 nazak nie!!!Hanya ko je penyelamat aku skg nie..Datang laaaaaaaaaa..

huhuhu...nak nangis !!

Apa yg aku harapkan skg nie,Cik tension xde niat nak api2 kan Cik pening tu[sebenarnya yg paling aku takut,Cik pening nie mudah lembut hati]Tolong la Cik tension pergi...jangan kembali lagi,aku nie selaku peng-jasad yg mewujudkan ko dh xsanggup lg nk tanggung penderitaan[oh,pedihnya hati ini]

Terhiris hati aku nie

En.settle hanya ko je yg aku harap2 kan.Tapi ko leh jawab(-_*)tungguuuuuuu.Ko,xtau ap tu ertinya kesabaran coz aku nie dh bertahun menjadi seorg penyabar yg sgt berdedikasi[penantian tu kan 1 penyeksaan,hhheeehe..ahaks]

Moga2 aku akan jumpa en.settle gak dlm masa yg terdekat nie.Korg semua doa2 kan la ye..Klau x,mesti aku akan berada didunia yg dh x berdunia lg,huhuhu....

Tp nasib baek la aku ad puan emak and en.abah yg selalu guna penyapu utk halau cik tension tu..so aku pun kembali mantain skit...hahhahaha

sapu semua sekali!!

okla,aku nak g hapuskan jejak cik tension yg dtg singgah tadi dkat kubu pertahanan otak genius aku nie..bye2

No comments: