Sunday, August 22, 2010

yAhooo....jln2

Helloooo.. Tetiba je...tgh2 lepak kat ruang tamu umah nie,aku tringat plak kenangan waktu zaman2 dok kt universiti dlu...dh alang2 tringat tu aku pun terus la g buka foto album yg aku letak kn mcm2 jenis pic aku waktu tu...emm,nie la trip g Singapore yg aku dh join dgn semua bdk2 invest pda tahun 2007.Fuhhhh,masa nie best sgt..enjoy gila..yela kn bdk2 klau dh dpt kuar apa lg msti la melompat keriangan...hehhehehee,skrg pun mcm tu gak..huuuhu:)
hangout d Orchard Rd
SeMPAT LG nk JoiN MaNja2...hehehhe
sukasukee...hohoho
Kitaorg bertolak pkul 2.30 ptg dri Perlis,sampai di Johor Bahru waktu subuh..Apa lg waktu nie kitaorg semua decide akan bersihkan diri n bersolat subuh d Masjid Sultan Abu Bakar.Lepas tu baru gerak g Singapore..Nk d jdi kn cerita,bila dh sampai di Woodland bas yg kitaorg naik x d benarkn utk masuk ke Kota Singa tu...Fuhhhh,ap lg terpaksa la kitaorg berkampung dri pagi hingga la ke petangnya d Woodland tu...letih,huuuh x yah nk cite la...dn hujan plk tu...tp tu la pengalaman yg x dpt aku lupa kn sampai hari ini...dan menjadi 1 kenangan yg sangat berharga sepanjang aku join trip tu...Alhamdullilah,mungkin semua sudah d takdirkn yg kami semua akan ke Singapore jgk.
PerJalanan yg Jauh,But Cheerrrrr..:)
tUNjUK jgN x tUNjUK
Kami semua menginap d Costa Sands Resort,Pasir Ris sebelah Downtown East Singapore.Resort nie sangat cantik..terpegun aku melihatnya,hehehe...Pastu pada sebelah malam kitaorg semua hangout d Orchard Road...And kebetulan jgk,waktu kitaorg g Singapore nie..Malaysia akan menyambut hari kemerdekaan...Apa lg,tepat je detik 12 tgh malam 31 Ogos 2007,kitaorg semua pakat2 berdiri dlm bas sambil buka radio n televisyen siaran Malaysia,hahha...utk menyanyi kn lagu kebangsaan kita...wahhh,waktu tu terasa sgt semangat patriotik kt dlm dri nie lebih skit dri sebelum nie..maklum lah berada d perantauan la kata kn...hahahha,walaupun kt Singapore je...hehehhe
BEst BaNgaT!!!
Singapore is one of the best trip,that i dh join with all my frenzzz...kenangan kt sana xkn aku lupakan.Klau blh ingat nk g sana lg....Skg nie bila dh tggl kn zaman universiti nie,terasa rindu sgt dgn kwan2...yela,dlu sama2 g kuliah,sama2 kuar jln-jln,sama2 ketawa,sama2 nangis dan sama2 kejar impian utk jdi org yg brjaya suatu hari nnti....Insyallah:)

No comments: