Wednesday, August 11, 2010

ku Ada KaMu

Di kala ku kehilangan di dalam kegelapan, Kau suluhkan sinar petunjuk, Di kala ku kesedihan, kau ukirkan senyuman, Dengan penuh sabar memujuk, Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh. Andai hari esok langit akan runtuh, Tabahlah menjunjung bersamaku, Andai hari esok dunia gelora, Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu. Di kala aku tak pasti, Kau tampil dengan berani, Membimbing agar lebih yakin, Dan bila hidup penuh soalan, Kau berikan jawapan, Melengkap semua kekurangan... Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh, Andai hari esok langit akan runtuh, Tabahlah menjunjung bersamaku, Andai hari esok dunia gelora, Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu. Tidak mungkin diri ini mampu, Hidup tanpa doronganmu, Andai hari esok langit akan runtuh, Tabahlah menjunjung bersamaku, Andai hari esok dunia gelora, Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu. Sedang2 aku tgh layan hotfm semalam,terlayan la plk lagu dripda naib juara af8 nie-adira. dulu,waktu mula2 dgr lgu dier,aku rse blh2 la lgu dier nie.. tp lepas smalam aku hayati betul2,biat2 lirik dier... aku rse lagu nie btul2 leh wat kite rse hargai sgt...org yg ad paling dkt dgn kite..bukn ap,aku dpt bayangkn la klau la aku sndrian kt dunia nie.. yela,without family aku,kwan2 yg aku kenal...sure pnye la,msti aku akn jdi mcm org mati yg bernyawa..hahha mcm ne tu,ark..mati tp bernyawa,pelik btul..tp lebih kurng mcm tu la. syukur sgt klau ad family yg sentiasa support kite xkira ap kkurangan yg ad pda dri kite kn...alhamdullillah,aku ad seorg abah,emak,adik-adik yg still dgn aku walau ap pun yg dtg..thanks a lot..aku plk sntiasa akan bersemangt selagi KU ADA KAMU!!!! (^_*)

No comments: