Monday, February 25, 2013

Kita Juga Hebat

Assalamualaikum w.b.t


Semalam selepas pulang dari kerja tiba tiba adik aku sebut pasal pizza.Emm,memang dah lama rasa nak makan tapi tak pernah kesampaian.



So,semalam walaupun penat still bertekad nak juga pergi beli pizza apatah lagi tetiba je nampak flyers pizza hut(saja la tu nak suruh aku pergi beli juga tu)hehehe.



Bila dah naik kereta nak menuju ke destinasi melapangkan perut aku tu,my sister kata..."why not kita try pizza Malaysia",emmmmm....so,kita orang pun abaikanlah pizza daripada hut tu untuk menuju ke Pizza Malaysia..



"Kak pizza hawaiian 1,family set punya",sambil dok tengok abang tu membuat pizza yang aku order..sempat gak la belek belek apa jenis pizza yang ada dekat kedai dia tu...emm,boleh tahan juga bisnes kakak and abang tu...masa aku tengah menunggu pesanan aku siap ada customer lain yang datang nak order pizza kat situ juga...huhuhu,nampaknya pizza Malaysia pun mendapat sambutan yang amat mengalakkan.



Balik umah aku pun apa lagi buka kotak,jenguk muka aku..perghhh,baunya syok sekali.aroma mengancam.Pastu bismillah la.



End conclusion nya,pizza yang aku makan tu pun memang mengenyangkan seperti mana jenama terkenal yang lain tu juga.Pastu taste dia pun lebih kurang sama gak.Pasti aku akan makan pizza abang n kakak tu tanpa prejudis kerana product kita pun hebat APA!!!hehehe



So,aku snap sikit pic Pizza Malaysia yang aku try tu..arghh,tengok:


buatan tempatan

terbaik-Pizza Hawaiian with chicken

hebat auranya







No comments: