Friday, February 22, 2013

Kakiku Melangkah Mata Berwindow Shopping

Assalamualaikum w.b.t

Semalam adalah kali pertama didalam hidup aku apabila mula belajar untuk ber-window shopping seorang diri.Ialah selalu ada juga teman tapi kali aku terpaksa berjalan,bergerak dan melihat seorang diri..(macam poyo je kan,huuuuhu)

Dan aku rasa aku berjaya menepis dan menghapuskan semua elemen elemen yang negatif dalam diri aku nie...contoh seperti :

Pertama: "apa hal semua orang nie,asyik dok tengok tengok aku,susah la nak jalan macam nie"(padahal orang langsung pun tak tengok kau,cik fifa oiii)

Kedua: "nak masuk kedai tu tapi macam tak de orang pun..ish,segan la"(sebenarnya kedai tu memang open dan nak suruh orang masuk)

Bila dah gerak sorang sorang nie nak tak nak kena la juga berdikari.And sempat juga la aku snap 1,2 gambar tempat aku pergi...hehehhe

cantik cantik juga harga pun not bad la

penat berjalan singgah sebenar fresh kan diri
 So,1 hari tu aku dah habiskan masa dengan berjalan seorang diri...woww!!!


No comments: