Tuesday, February 12, 2013

MY BFF WEDDING



Assalamualaikum w.b.t

Entry kali nie after dah lama tak buka blog...hehehe

FEEL......very,

Excited sangat nak attend to my BFF wedding + my ex-roommate waktu di Uitm dulu…They getting to get married. Congratulations both of you and I wish a lot of happiness for your all berdua.

For Ana,I ingat lagi waktu kita zaman sekolah dulu..makan sama,minum sama even nak pergi toilet pun still nak sama-sama juga..hehehe.Pastu,bila dh abis SPM pun still nak together2 sampai la dh masuk U,masing-masing sibuk but one thing yang I tak boleh lupa u still be my bff and sampai sekarang I sangat appreciate our persahabatan and semoga  kekal till the ends of our life.I love u,girl…
                                                   congratulations my dear Ana...

No comments: