Saturday, January 08, 2011

Hati Dah Terpikat

Assalamualaikum w.b.t........
Hati dh terpikat..ap yg terpikat?sape yg terpikat?bila yg terpikat?dekat mne yg terpikat?hehehe...jeng2.Nmpaknye dh ad yg pndai menarik minat n memikat hati insan bernama 'Afifah Hasbullah nie kn...yes2,i'm i love..really in love..kadang2 blh smpai naik giler..ish2[bila fkir2 balik mmg btul aku nie senget,hehehe...ahha]
Ap yg aku giler kn sgt nie smpai dh makin senget nie..hehhehe.Nie smua salah adik aku,klau dier x ajak n beria2 minat dkt artis2 dri Korea nie,msti aku x teruk smpai mcm nie..skg sape yg susah klau bukn dri aku gak,mne x nye tiap2 ari blh kte pagi,petang,siang,malam..dier 24 jam dok citer n menghasut[sapa sruh aku ikut hasutan tu..ahha] aku utk mmberkenankn dri aku dkt dier punye favourite program nie...kjap2 k-pop,kjap2 drama korea..huish,mau x nye aku tersangkut...Sekali aku mngadap,10 kali aku jdi giler..Syok giler cite2 dorg(klau korg rse xsyok tu korg pnye pasal),lagu2 dorg nyanyi,muka2 dorg yg ensem2 n cute-miut tu...ish2,mau x jatuh cinta...pendek kte aku mmg tgh angau pasal Korea nie...

Group CnBlue...Aku mmg dh minat tahap giler bila mula2 aku dengar lagu dorg nie.Pastu bila skg nie,pantang dgr je lagu bdk2 nie..sure2 aku jdi angau..hehehhe,x malu btoi..:)

f(x) nie salah 1 group pmpuan yg aku ske la..lagu2 dorg mnyentuh otak aku,kira2 leh layan la..best sgt Mula2 dlu aku x ske sgt dgn group dorg nie,kpe?aku pun xtau..x pernah wat research pun psl emosi aku wktu tu..Aleh2,skg aku join jgk bila ad org dok nganga tgk video klip dorg nie..tumpg nganga sama2...huhuhu,truk btoi..:) Ark..group nie mmg btul2 hasutan dripda adik aku..Dier ske group nie,so aku pun dh kena rasuk skali..layan je..:)

Shinee..Aku tngkap giler bila dgr lagu dorg nyanyi utk ost drama boy over flower..Fuhh,bgi aku lagu tu mmg terbaek,coz lagu 'stand by me' tu la aku mula mnyukai Shinee...caya lah,sy ske sgt :)snyum lg...
Shinee in Cartoon...Cute sgt kn????
Ok2...nie antara pelakon2 citer you're beautiful..citer dier best n kelakar giler.Rugi klau tertggal citer nie..Drama nie antara salah 1 drama yg mmg aku ske giler..klau korg nk tau best ke x citer nie,korg smua leh tgk dkt channel 8 tv,pkul 8.30p.m..
So..smpai sini dlu la aku nk share story psal kegilaan aku wat masa skg..masa yg akan dtg aku pun x tau lg,so x leh nk citer.
Sekian,laporan buat kali ini...:) byE...Bye
Mutiara Kata utk semua:Manusia yang Berani adalah Manusia Yang Berani Mengaku Kesilapan Dirinya.

4 comments:

Unknown said...

welcome to the club kakak comey...

'fifa said...

tima kaseh...adek ku cyg,aja2 fighting!!!:)

Elena Nina said...

Wow...!! sama la ngn kiter....mint tul ngn group ni sume...

'fifa said...

yeke!!!best2,ad kwan yg sama minat...caiyok,chingu!!!