Thursday, December 30, 2010

will Be Miss!!!

Halo........
Hai i'm back tonight,emm pejam celik pejam celik..dh pun nk abis setahun utk 2010 nie.So what happen to me in 2010???huh,mcm2 cite ad..dripada ske ke duka...masam ke manis smuanye dh trhimpun...hehhehe.And 1 thing yg pasti ialah usia makin mningkat..:) Ok..brciter about 2010 nie,aku akan akhirnye dgn perletakkn jawatan aku sbagai salah sorg staff d Muzium Padi Negeri Kedah.Why????????dh keje elok2,kpe mau brhenti?smua org tnye aku soaln tu..n yg pasti the answer ialah aku nie nk cri peluang2 len..pendek cite yg lebih mnjamin khidupn mndatang aku nie...bukn ap,kite kna la memilih yg trbaik dripada yg baik,right? Well,aku mmg dh nk resign and tomorrow adalah ari trakhir aku mnyibukkn dri utk brkeje,and msti la aku akan rindu dgn mmber2 tmpat aku kje nie..yela,wlaupun dorg nie kbnyakkan lebih tua n brumur dripada aku..[bukan aku perasan muda ok,ahha]tp sometimes aku tgk dorg nie lebih gile2.So,ap2 pun best sgt leh kenal dgn dorg.
will miss my place!!
my best partner work-shima
kak shilah n me
me n kak rushita risalah utk pengunjung muzium padi
laluan ke cafe yg slalu aku guna..
So...smua kenangan yg indah waktu aku brkeje di Muzium Padi Negeri Kedah akan sntiasa trpahat d ati..:)
Mutiara Kata:Dampingilah orang yang berjaya sekiranya anda inginkan kejayaan.

No comments: