Thursday, October 06, 2011

Hari malas telah pergi....

Assalamualaikum w.b.t..

Hahahahha....dh berapa bulan dh aku xjenguk2 blog nie...buka setakat berhabuk dh bersarang and hampir2 reput dh,huhuuuu..Tak de la,yg sebenar aku mmg xberkesempatan terutama lepas bulan puasa ari tu..busy je semanjang[kalah menteri pembangunan wanita kita].By d way,dh terlanjur aku meluangkan masa aku nie sekejap so aku nak ucapkan thanks to niesya yg wat contest kad raya ari tu...coz sudi pilih aku sebagai pemenangnya...[aku sgt la gumbira]1st time aku menang contest yg 1st time aku join,hehehhehe.....weeeeeeee,ahaks.

Emm,aku sebenarnya ada impian nak buka 1 restoran and coz tu la aku busy menggila nie...Al-maklum la,dh tunggu lama nk dapat modal..finally..[kegembiraan jelas terpancar,sambil tersengih2 tgk rancangan strong heart....huhu]hopefully restoran tu leh dpt sambutan nnti..bukan ap aku nak kena kerja keras la..So,setakat nie jelah utk mlm nie..Nanti klau restoran aku tu dh 'terhasil',aku akan wat pembukaan rasminye dkt blog kesayangan aku nie...hehhehehe

Okey,bye....senyum selalu:)

No comments: