Saturday, June 25, 2011

Mimpi Itu Datang Buat Aku Kerja Kuat

Assalamualaikum.....
Ari tu saya ad mimpi pergi cakehouse kan?siap bungkus lg semua kek2 yg comel2 tu,tapi aleh2 semuanye dusta...huhuhuuhu[paling teruk semua hajat x kesampaian.Nak di jadikan entry kali nie,mimpi ku itu menjengah kembali dlm ingatan dan sanubari dan paling best ia nye realiti bukan lg fantasi kata kan..!!!
So,disebabkan itu juga lah,saya dgn tahap keyakinan yg rajin dan meninggi dlm diri bercampur pulak dgn keazaman mula lah membuat analisis tentang kek2 kesukaan masyarakat umum nya yg berada di samping diri saya nie.Nah nie dier senarai 10 kek yg menjadi feberet dorg semua tu [abis semua aku himpunkan siap ad meeting utk tentukan kek mne paling "mesti mau",hehhehehee...Jom tengok2
1.Chocolate Moist Cake
2.Cheese Cake
3.Black Forest Cake
4.Tiramisu
5.Ice Cream Cake
6.Mocha Cake
7.Vanilla Cake
8.Chocolate Cake With Vanilla Frosting
9.Cocktail Cake
10.Carrot Cake
Taraaaaaaa...tula dier 10 cakes yg suka orang minta.Apa mcm ad yg terliur x,tgk kek2 di atas [mmg sedap,nyum!nyum!]Lepas nie g kuar cari cakehouse yg berdekatan dgn korg...hehehehe @ g je tempah dkt blog sape2 yg wat bisnes kek2 nie...contohnye dkt adundanhias,ari tu saya dah try cupcakes yg akak nie wat...mmg best.Terbaeeeeeeeeeek!!! ok,dulu sampai petang nie..... Babai.....:)

No comments: